Za dwa tygodnie widzimy się na VI edycji Klasyku Beskidzkiego. Na liście startowej już ponad 300 osób w tym 2/3 potwierdziło swój udział dokonaniem opłaty startowej. Bardzo możliwe że ustanowicie kolejny rekord frekwencji.
Chcemy wam przekazać kilka istotnych informacji, które spowodują że 3 maja będzie się nam współpracowało bez zarzutów 🙂
Zacznijmy od parkingu dla samochodów. Kto już u nas był ten wie że miejsca jest jak zawsze na styk. Jedna z osób od nas będzie oddelegowana do „zarządzania” miejscami parkingowymi. Prosimy bardzo o dostosowanie się do jej zaleceń.
Najważniejsza sprawa przed wyścigiem to biuro zawodów. W przyszłym tygodniu opiszemy schemat jego działania. Na pewno chcemy aby osoby, które już opłaciły start nie napotkały na żadne kolejki w biurze.
W pakiecie startowym znajdziecie dwa numery startowe i te dwa numery są niezbędne aby każdy z was został sklasyfikowany na mecie. Jeden z nich montujecie na sztycy roweru, drugi z tył na koszulce. Numer z koszulki prosimy zwrócić przy odbiorze jedzenia w barze, lub jeśli ktoś nie korzysta z posiłku to podrzucamy numer do biura zawodów. Numer ze sztycy zabieracie do domu.
Przed wyścigiem w okolicach startu dostrzeżecie namiot serwisowy Shimano. Serwisanci ze sklepu rowerowego Ostre Koło zadbają o wasze rowery w wypadku nagłych awarii.
Startujemy spod baru. Najważniejsza sprawa to bramka z pomiarem elektronicznym przez którą musicie przejechać na starcie. Dlatego też nie ma możliwości, że ktokolwiek z was ustawi się za linią startu i tam będzie oczekiwał na start.
Start nastąpi o godzinie 10:30, ale nie denerwujcie się jeśli opóźni się o 5 min. W tej sprawie wiele jest zależne od policji i to my czekamy na sygnał od nich o możliwości przeprowadzenia startu. W wypadku opadów deszczu i niskiej temperatury postaramy się przyśpieszyć start o ok. 10-15 min. ale o tym będziemy informować na bieżąco.
Wyścig zacznie się 3 km przejazdem za policją (max. prędkość 30km/h) po czym nastąpi start ostry bez zatrzymywania się. Wszystkie samochody techniczne towarzyszące zawodnikom nie mogą wyprzedzać drugiego samochodu policji. Będzie to radiowóz zamykający kolumnę wyścigu. Samochody techniczne nie mogą zbliżyć się bliżej do peletonu. Każdy kto wyprzedzi radiowóz będzie karany mandatem. Takie są nasze ustalenia z policją i na żadne ustępstwa nie pozwalamy.
Za ostatnim zawodnikiem będzie podążać samochód (biały bus), który zgarnie was z trasy z powodu defektu, wypadku itp.
W przyszłym tygodniu zamieścimy kolejny artykuł w którym bardziej szczegółowo omówimy pewne kwestie organizacyjne.
Organizatorzy